Bottle mould design

Чудовий дизайн та нові технології

Дизайн - це мистецтво оформлення; гарний дизайн поєднує функціональність і естетичність. Проте навіть добре відомі речі можуть змінювати свою форму. Іноді вони навіть повинні змінюватися, для того, щоб орієнтуватися на майбутнє, сприяти захисту екології і стати кращими. Проєктування та інновація перебувають у тісній взаємодії, оскільки за кожною технічною розробкою слідує дизайнерський процес.

Спільно з нашими клієнтами ми розробляємо скляні упакування, які поєднують ідею продукту і маркетингову стратегію одразу у трьох планах: тактильно, візуально та матеріально. Гарний дизайн надає виробу чіткої ідентичності та стратегічно правильно представляє його на ринку.

Інновації

Для успішного проєктування упаковки важливо з самого початку залучити до інноваційного процесу виробника склотари. Чим більше і точніше нам будуть поставлені вимоги до майбутнього упакування, тим ефективнішою і швидшою буде його розробка. Наші спеціалісти охоче діляться своїм багаторічним досвідом.

Проєкти у форматі 3D

У нашому власному конструкторському відділі досвідчені дизайнери тісно співпрацюють із клієнтами. Вони розробляють скляні пляшки та банки, починаючи з першої ідеї продукту і закінчуючи конкретними кресленнями виробу із врахуванням його форми.

Перші рішення приймаються за допомогою точних креслень у форматі 3D. Навіть тип кришки та етикетка можуть бути чітко зображені на цьому етапі. За допомогою дерев’яних або акрилових моделей ми вдосконалюємо дизайн і погоджуємо етикетку. Зразок слугує точним оформленням всієї продукції.

3D design blueprint

Дизайн

Незалежно від того, які продукти харчування і напої – джем, мінеральна вода, вино чи пиво – ви бажаєте упакувати, ми пропонуємо 2500 видів скляної тари стандартних та індивідуальних форм для ваших товарів. Скло завдяки своїй формі, кольору і різноманітності в оформленні робить будь-який продукт унікальним і неповторним. Оздоблення має вирішальне значення для стильності, індивідуальності та гармонійності зовнішнього вигляду скляної тари, а ось судження про смак продукту висловлює споживач.

Дизайн виділяє продукт з-поміж інших, він підсилює те, що виражає торгова марка, і надає споживачам додаткову інформацію за допомогою даних на упаковці та вигляду, який запам’ятовується завдяки створеному іміджу.

Ми розробляємо дизайн, використовуючи наші власні дизайнерські проєкти, ідеї клієнтів або ідеї зовнішніх дизайнерів, яких обирають наші клієнти. У будь-якому випадку наші спеціалісти тісно співпрацюють із нашими покупцями. Основними принципами успішної реалізації ідеї продукту для нас є узгодження, комунікація та зворотний зв’язок.

Glass colours

Створення кольорів в печі та фідері

Форма, колір, обробка та функціонування утворюють єдине ціле. Тільки взаємодія цих елементів робить упаковку унікальною та ідеально приводить її в відповідність із продуктом та маркетингом.

Скло отримує свій колір або в печі, або на пізнішому виробничому етапі, в зоні живильника. Універсальність та широкий спектр кольорів забезпечується різними методами. При традиційному методі фарбування в печі ми підмішуємо барвник в розплавлену скляну масу, що складається з кварцового піску, соди, вапна, доломіту та склобою. В залежності від кольору скломаси, частка склобою може досягати 90%. В цій технології ми пропонуємо вісім стандартних кольорів: сяючий безбарвний; свіжий світло-зелений; зелений колір з березневою прохолодою; насичений Vetro-зелений; поважний оливковий; колір «сухий лист» пізнього літа; приглушено-матовий колір кюве та коричневий колір із теплим подихом землі.

Зрозуміло, що ми можемо виконати будь-які ваші побажання щодо індивідуальних відтінків. Для невеликих партій виробництва в спеціальних кольорах наші спеціалісти додають концентрат барвника в останню зону живильника, тобто саме перед формуванням краплі скломаси. Палітра кольорів сягає від темно-синього та світло-блакитного до ніжного світло-зеленого або ж насиченого чорного.

Колір визначає функціональність

Колір визначає не тільки зовнішній вигляд упаковки, але й її функціональність: чим темніший колір, тим кращий захист від впливу світла. Світлове випромінювання може змінювати колір харчових продуктів і напоїв, призводити до втрати вітамінів, погіршувати смак, а також зменшувати термін придатності продукту. Отже, пропускання світла, тобто захист від нього, має особливе значення.