Поширені запитання та відповіді

З чого виготовляється скло?

Скло виробляється з кварцового піску (70%), соди (14%), доломіту (14%) та знебарвлювачів (2%).

Які кольори скла може виготовляти Ветропак?

Нашими стандартними кольорами є безбарвний, зелений та коричневий. Також ми пропонуємо ексклюзивні кольори: світло-зелений, «Vetro-зелений», оливковий, колір сухого листя та кюве. Звичайно, можливі також індивідуальні відтінки кольорів. За допомогою фідерного фарбування створюються кобальтово-синій, світло-синій, світло-зелений та чорний кольори.

Де Ветропак виготовляє склотару?

Ми маємо склозаводи у Швейцарі (Сен-Пре), Австрії (Кремсмюнстер, Пьохларн), Чехії (Кийов), Словаччині (Немшова), Хорватії (Хум-на-Сутлі), Україні (Гостомель) та в Італії (Треццано-суль-Навільйо).

Чим відрізняються стандартні та ексклюзивні форми?

Стандартні форми можуть використовуватися будь-якими компаніями. Витрати на форми пропорційно розподіляються на вартість кожної одиниці виробу. Ексклюзивні форми ми використовуємо виключно для одного клієнта. Витрати на форми сплачуються одноразово або пропорційно розподіляються на вартість одиниці виробу.

Яка тривалість розробки ексклюзивного проекту?

Від першого задуму до готового технічного креслення проходить час, що становить приблизно три-чотири тижні.

Який строк поставки ексклюзивної форми?

Від затвердження клієнтом креслення виробу до поставки проходить приблизно від десяти до дванадцяти тижнів.

Чи має Ветропак склотару з покращеними властивостями або декоровану? Яка мінімальна величина партії?

Рельєфні елементи на склі підкреслюють індивідуальність продукту. Вони є улюбленим способом покращення склотари. До того ж у співпраці з професійними партнерами ми пропонуємо також склотару з декоративними елементами (трафаретний друк, лакування, матування і т.д.). Таке покращення можливе як для невеликих, так і для великих виробничих партій.

В чому полягає відмінність між одноразовою та багаторазовою склотарою, з точки зору технології виробництва?

Багаторазова склотара в результаті численного повторного розливання та миття піддається більшим навантаженням. Тому вона виготовляється з товщими стінками та має більшу вагу. На противагу цьому, склотара одноразового використання обходиться меншою товщиною стінок і має меншу вагу.

Скільки разів може використовуватися багаторазова пляшка?

Багаторазова пляшка може витримувати до 60 циклів.

Які особливості має упаковка з полегшеного скла?

Ємність із полегшеного скла виготовляється методом вузькогорлого пресовидування (NNPB). Ця технологія дозволяє зокрема виготовляти тонкостінну тару. Перш за все, під час конструювання ємності ми застосовуємо метод кінцевих елементів. Ідентифікуються ті місця, що піддаються найбільшим навантаженням. Часто необхідно зробити лише незначне приведення у відповідність геометричної форми ємності, для того щоб знизити ці навантаження. Вироби з полегшеного скла мають таку саму міцність і стабільність, що й їхні важкі попередники.

Як Ветропак контролює якість склотари?

Наша склотара проходить такий контроль якості:

  • перевірки вимірюванням (вага, місткість, розміри тощо)
  • перевірки на руйнування (внутрішній тиск, випробування на опір удару маятниковим копером, термічна стійкість тощо)
  • 100% перевірки на лінії за допомогою автоматів контролю (перевірка товщини стінки, наявність тріщин, наявність включень тощо)
Для чого потрібне зміцнення і які його складові?

Скляні вироби зміцнюються на гарячій дільниці виробництва за допомогою нанесення шару оксиду цинку. На холодній дільниці виробництва зазвичай наноситься поліетиленове покриття. Обидва види покриття діють як захисна плівка. Це означає, що скляні ємності легше ковзають одна біля одної і цим уникають подряпин під час наповнення та транспортування. В разі використання етикеток із мокрим клеєм, клей повинен обиратися відповідно до речовини, якою було здійснене покриття на холодній дільниці виробництва.

Що робити, якщо у мене є рекламація?

У разі рекламації просимо Вас обов’язково зберегти пошкоджену склотару та ярлики відповідних палет і передати їх нашому менеджеру з технічної підтримки покупців. За допомогою цих матеріалів наші спеціалісти зможуть швидко визначити причину рекламації.