Успіх нашого бізнесу ґрунтується на сталому менеджменті

Vetropack планує тривалий розвиток компанії на основі самофінансування, отже ми враховуємо інтереси всіх зацікавлених сторін, а також вплив нашої господарської діяльності на довкілля і суспільство. Для досягнення наших економічних цілей ми розробляємо скляну упаковку згідно з конкретними вимогами наших клієнтів і акцентуємо увагу на інноваційних продуктах, які відповідають найвищим стандартам якості та безпеки.

Прямуючи до нашої стратегічної цілі «Лідер якості», ми створюємо собі конкурентні переваги через задоволеність наших клієнтів і підвищення ефективності виробництва. Ми будуємо тривалі партнерські відносини з нашими клієнтами, визначаємо їхні потреби через цільові опитування (Опитування клієнтів) і розробляємо продукти у співпраці з ними. У головному фокусі діяльності компанії – гарантії здоров’я та безпеки наших клієнтів і споживачів, тому ми дотримуємося жорстких внутрішніх і зовнішніх вимог, а також впроваджуємо стандартизовані процеси виробництва та забезпечення якості.

Стратегія 2030 спирається на інноваційні технології , аби зменшити екологічний слід наших виробничих процесів і скляної упаковки. Однією зі складових інновацій, у нашому розумінні, мають бути цифрові рішення для підвищення ефективності операційних процесів і продовження цілісного розвитку виробництва скла по всьому ланцюжку створення вартості.

«Мільйони споживачів насолоджуються їжею та напоями, користуючись нашими скляними виробами. Ось чому для нас завжди надважливим є гарантування їхніх здоров’я та безпеки»
Крістоф Бургермейстер, керівник відділу корпоративного розвитку та інтегрованої системи управління

Прогрес і події, пов’язані з ключовими темами, будуть представлені в інтегрованому річному звіті за 2023 рік. Розділ Економічний вплив складається з тем:

  • Економічні показники
  • Задоволеність клієнтів 
  • Інноваційність
  • Якість і безпечність продукції