Новини, 19.03.2018

Класична упаковка з вражаючим дизайном

Хорватський завод групи Ветропак виготовив скляні пляшки для лімітованої серії напою Coca-Cola в Сербії. Різнобарвні етикетки, розроблені сербськими художниками, надають відомій контурній пляшці незабутній місцевий колорит.

З етикеткою або без неї, скляна пляшка Coca-Cola унікальна і відома в усьому світі. Для спеціальної серії на сербському ринку Ветропак Стража випустив пляшки ємністю 0,33 літра з кронен-ковпачком. Споживач бачить не пляшку з безбарвного скла, а лише її силует, оскільки вона практично повністю вкрита барвистою етикеткою. Уже вдруге Coca-Cola випустила лімітовану ексклюзивну серію скляної упаковки для знакового безалкогольного напою.

Шість місцевих художників оформили етикетку, яка щільно прилягає до пляшки, відповідно до теми "Цінності та типові характеристики сербського населення". Гостинність, винахідливість, творчість, любов до музики і вміння розважитися – ось лише деякі з якостей, які надихнули відомих місцевих художників: Неманя Ехлічка (Nemanja Jehlička), Моніку Ланг (Monika Lang), Александара Савич (Aleksandar Savić), Весна Песіч (Vesna Pešić), Петара Попович Пірос (Petar Popović Piros) і ЕмаЕмаЕма (EmaEmaEma) на шість унікальних дизайнів для компанії Coca-Cola.