Новини, 18.05.2017

“Нескінченне життя скла” – найкраща соціальна медіа-кампанія 2017 року

Асоціація «Друзі скла» отримала «Міжнародну та Європейську нагороду Асоціацій» за власну медіа-кампанію “Нескінченне життя скла”.

Асоціація "Друзі скла" ще з 2008 року досить активно поширює інформацію про переваги скляного упакування для напоїв та продуктів харчування. Їхня остання медіа-кампанія "Нескінченне життя скла" повністю присвячена переробці скла, презентуючи факти інформативним та гумористичним шляхом. Приховані камери були встановлені в різноманітних європейських супермаркетах, де скляні пляшки прямо з полиць починали розмовляти до покупців. "Балакучі пляшки" пояснювали здивованим людям, що скло може перероблятися в нові пляшки чи банки необмежену кількість разів.

Розповсюдження кампанії в соціальних медіа принесло свої результати - "Нескінченне життя скла" отримало "Міжнародну та Європейську нагороду Асоціацій" за найкращу соціальну медіа-кампанію 2017 року. Асоціація "Друзі скла" отримує таку нагороду вже вдруге, слідом за такою ж успішною кампанією #MapYourTaste.

Чи хочете ви тепер переглянути відео? Найкращі моменти ви можете знайти тут: http://bit.ly/1X08Yev.