Новини, 18.04.2016

Сучасний швейцарський дизайн

Новий дизайн упаковки для освіжаючого напою Rivella навіяний давньою традицією бренду та новою інтерпретацією сучасної Швейцарії. Скляні пляшки ємністю 0,33 літри виробляються спеціально для індустрії громадського харчування.

Швейцарський напій Rivella одержав зовсім новий вигляд у весняному розпалі. На відміну від попередньої версії з вигнутими контурами, нові пляшки мають особливі діагональні лінії. Їхнє хрестоподібне з'єднання символізує швейцарські гори, і ця тема повторюється знову на етикетці. Щоб гарантувати гармонійність поєднання пляшки та етикетки, розміщення етикетки на поверхню під час виробництва проводиться дуже ретельно. Нові ємності об'ємом 0,33 літри оснащені кроненкорками, як і їхні попередники. Завдання щодо розробки повністю нового вигляду для цього бренду було поставлене всесвітньо відомому дизайнеру із західної Швейцарії - Іву Бехар (Yves Béhar).

Напої "Rivella Red" та "Rivella Blue", які складають основу бренду Rivella, упаковані в коричневі скляні пляшки. Напій "Rivella Green", який минулого року був представлений в зелених пляшках, як лімітований випуск, зараз перейменований на "Rivella Green Tea" та представлений в прозорих пляшках. Скляні ємності для всіх трьох смаків виготовляються виключно для індустрії громадського харчування.