Вишуканість скла: оновлений сайт Vetropack

12.02.2024: Із самого початку роботи над новим інформаційним ресурсом повстали питання: що ми хочемо донести нашим читачам і як нас сприйматиме багатогранна спільнота вебпорталу. Розробники прагнули не тільки зацікавити потенційних клієнтів, інвесторів та співробітників продукцією підприємств Групи, але й показати спрямованість Vetropack у майбутнє через сучасний вигляд і контент.

«Новий сучасний функціональний вебсайт залучає більше відвідувачів.»
Сімона Кох, директорка з комунікацій Групи

Із самого початку роботи над новим інформаційним ресурсом повстали питання: що ми хочемо донести нашим читачам і як нас сприйматиме багатогранна спільнота вебпорталу. Розробники прагнули не тільки зацікавити потенційних клієнтів, інвесторів та співробітників продукцією підприємств Групи, але й показати спрямованість Vetropack у майбутнє  через сучасний вигляд і контент.

З цією метою визначили п'ять ключових тем Vetropack: сталий розвиток, інновації, безпека, командна робота і досвід. А оскільки Vetropack, згідно зі своїми принципами, не обіцяє, а діє, усі теми висвітлені в матеріалах за реальними подіями з життя компанії. На сайті можна ознайомитися з широким спектром інформації: від пізнавальної і довідкової, наприклад, чому командна робота особливо важлива на виробництві, або отримати інформацію про розробку нового легкого скла Echovai.

Окрім інсайтів про повсякдення співробітників, вебсайт пропонує вичерпні звіти про цікаві проєкти клієнтів, а журнал для партнерів Vetrotime можна читати онлайн у будь-який час. Завдяки інноваційній системі тегів кожна публікація пов’язана з однією з п'яти ключових тем, а деякі матеріали – з конкретним майданчиком, тобто, розташовуються на відповідній тематичній сторінці. Отже, є чудова нагода глибоко і, водночас, в цікавій формі розібратися, як просувається Vetropack у напрямі #Сталість.

На порталі регулярно оновлюється контент і додаються історії і новини, тож, відвідуйте його частіше. А задля більшої економії дорогоцінного особистого часу можна підписатися на розсилку новин Vetropack. Також в центрі завантажень тепер доступні важливі інструкції та документи.

Для зручної навігації  в головному меню відображено чітку структуру сайту. У цілому, новий зовнішній вигляд вебпорталу – свіжий, сучасний, впорядкований. Великі зображення і заголовки допомагають акцентувати увагу на співробітниках і корпоративних цінностях Vetropack.