07/2022: У 2016 році корпорація Carlsberg Group випустила на міжнародний ринок пиво під брендом 1664 Blanc, продажі якого відтоді стабільно зростають. Безсумнівно, одним із чинників цієї історії успіху є характерна блакитна пляшка, яку постачає Vetropack.

>40
ринки
1847
заснована в Копенгагені
500
регіональних сортів пива

Carlsberg Group відома як одна з найбільших пивоварних  компаній у світі. Заснована в 1847 році зі штаб-квартирою в Копенгагені, данська компанія швидко вийшла за межі рідної країни. Перші поставки за кордон почалися ще 1868 року до шотландського Единбургу, а у ХХ столітті Британська Співдружність була основним ринком збуту Carlsberg. Коли в 1970 році компанія Carlsberg об’єдналася зі своїм основним данським конкурентом Tuborg, стало ще більш очевидним, що історія успіху не тільки триватиме, але й буде надзвичайною!

Сьогодні Carlsberg володіє брендами та пивоварнями майже по всьому світі. Carlsberg залишається світовим трендсеттером зі штатом понад 40 000 осіб, обсягом виробництва 142 мільйони гектолітрів і річним оборотом у 60 мільярдів данських крон (2021; еквівалент приблизно 8 мільярдів євро). Серед популярних міжнародних брендів – Somersby, Tuborg, Grimbergen, 1664 Blanc і, звичайно, власне, Carlsberg. Групі компаній також належить низка місцевих брендів: Kronenbourg у Франції, Feldschlösschen у Швейцарії, а також Holsten, Wernesgrüner і Lübzer у Німеччині. Портфоліо Carlsberg складається з понад 500 регіональних сортів пива, а сама Група представлена ​​на багатьох азіатських, зокрема, і далекосхідних ринках.

Глобальні тенденції в пивоварінні та скляна упаковка

За два останні десятиліття споживання пива в усьому світі змінилося: різноманітність смаків кинула виклик традиційним рецептам, до того ж спостерігається чітка тенденція зростання попиту на безалкогольне пиво, а також спеціалітети і змішані напої.  Частково у відповідь на ці зміни Carlsberg випустила преміальне пшеничне пиво французького походження 1664 Blanc, демонстратором міжнародного бренду французського стилю і способу життя найвищого рівня. 1664 Blanc — легке та освіжаюче пшеничне пиво з багатошаровим смаковим профілем, яке вже підкорило більш ніж 40 ринків по всьому світі.

 

««Vetropack завжди готовий підтримати нас у просуванні інновацій і клієнтоорієнтованих ініціатив»»
Нікола Маравіч

Нікола Маравіч працює в Carlsberg протягом десяти років, три з яких відповідає за 1664 Blanc як директор із глобального маркетингу. Він повідомляє: «Цього року у Франції ми запустили виробництво нового, повністю безалкогольного варіанту 1664 Blanc і незабаром він буде доступний на ключових ринках Європи та Азії. Але всі варіації напою, насамперед, призначені для посилення основного продукту – 1664 Blanc,  мабуть, єдиного пивного бренду в світі, який має рік походження за назву».

Блакитна пляшка – один із головних атрибутів, які привертають увагу споживачів до 1664 Blanc на полицях магазинів. «Завдяки особливій формі, навіяній Ейфелевою вежею, і унікальному блакитному кольору пляшка ідеально втілює преміальну ідентичність 1664 року, – підкреслює пан Маравіч. – Колір символізує довіру, вірність і стабільність, а також глибину, мудрість і серйозність. Це одна з наших складових успішного бренду – досконале доповнення до рецепту та французького елегантного і життєрадісного стилю життя».

Партнерство заради сталої доданої вартості

«Vetropack завжди готовий підтримати нас у просуванні інновацій та клієнтоорієнтованих ініціатив,  – пояснює пан Маравіч. – Компанія працює дуже надійно та професійно, до того ж підтримує нас на шляху до більшої сталості — через постійне зменшення викидів CO2 від виробництва наших пляшок».

Важливою частиною стратегії Carlsberg є просування сталого бізнесу – у програмі «Разом до НУЛЯ» сформульовано чотири чіткі цілі: майже нульовий вуглецевий слід, відсутність марнотрат води, унеможливлення безвідповідального споживання і нещасних випадків. Звичайно, зі свого боку Vetropack дотримується подібної стратегії – одже, обидві компанії можуть тісно співпрацювати, застосовуючи спільний підхід для подальшого сприяння сталому розвитку. Прикладами такої співпраці вже стали пов’язані бізнес-процеси і управління постачальниками, полегшена скляна упаковка, нові матеріали та технології.